1
Як правильно вибрати стенд для рихтування кузовів
Будівництво фарбувально-рихтувального комплексу - серйозний крок для будь-якого автосервісу і робити його необхідно обдумано і виважено. Цей крок пов'язаний з досить великими фінансовими інвестиціями, організаційними і кадровими проблемами. Проте, якщо вас зацікавив даний розділ нашого каталогу - ми Вас вітаємо:

Ви готові до великих грошей!
  1. Комплексний кузовний ремонт на професійному рівні - це поки величезна незаповнена ніша на ринку автосервісу в Україну, фірмові кузовні ділянки тільки починають розвиватися в Києві, а в регіонах їх практично одиниці .. А хто починає раніше, у того завжди більше шансів бути першим і найкращим - закон бізнесу.
  2. Ремонт кузова - найбільш універсальний вид сервісу, без жорсткої прив'язки до моделей і марок автомобілів. Будь-яке СТО офіційного дилера може відносно вільно обслуговувати будь-яких клієнтів, обмежуючись тільки своїми можливостями і продуктивністю.
  3. Як показує досвід, цей бізнес стабільний по завантаженню і не має крутих піків і спадів, пов'язаних з обсягами продажів нових машин, сезонністю і пр.
  4. Перспективи: отримання постійного потоку клієнтів від страхових компаній. Кузовний ремонт - наймасовіший вид страхових випадків: бізнес на Заході побудований саме на цьому альянсі страхових компаній і СТО з кузовного ремонту. Для України - це абсолютно реальне майбутнє.


Ви на правильному шляху!
Професійні стенди для рихтування кузовів автомобілів поки мало відомі працівникам автосервісу в Україні: їх загальна кількість вимірюється десятками і коло фахівців, що мають практичні навички та знання сучасного обладнання, яке вкрай обмежений.
Недолік інформації і відсутність масового досвіду експлуатації породжують ряд міфів, замішаних на візуальних уявленнях з області «зоряних воєн» і підігріваються правдивими чутками про комп'ютерні роботах-рихтовщика («Термінатор») вартістю в сотню тисяч доларів.
Існування подібних уявлень цілком виправдане: поверхневе знайомство з сучасним обладнанням і його можливостями здатне ввести в стан затемнення навіть закоренілих технарів від автосервісу (а не тільки інвесторів).
Однак, будьте уважні, тут не можна піддаватися емоціям: помилки при виборі даного виду обладнання можуть коштувати дорого. Найчастіше логіка, здоровий глузд і реальна напрацьована практика є кращими аргументами при виборі і допомагають все розставити на свої місця.

Філософія CELETTE: класика рихтування.
Ми починали бізнес з постачання професійного рихтувального обладнання в Україну одними з перших: сім років тому жоден закордонний виробник не був офіційно представлений на нашому ринку. Тому у нас була можливість вільно вибрати серед багатьох світових виробників, які мають свій статус на світовому ринку і своє співвідношення категорії ціна / якість. Свободу вибору полегшувала ситуація повної відсутності тиску популярності бренду, тому вибір зробили об'єктивно, виходячи з власних принципів, логіки і розуміння тенденцій розвитку ринку - ми вибрали кращого з кращих: CELETTE, Франція.

А. Професійна якість.
Рихтувальні стенди CELETTE позиціонуються на верхньому щаблі аналогічної продукції світових виробників за категоріями ціни і якості: продукція ТОП-рівня для професіоналів, що не допускає компромісів на шкоду якості.
CELETTE - єдиний в світі виробник чиї стенди офіційно прийняті і рекомендовані усіма світовими автовиробниками (практично без винятку). Геометричні параметри і технологічні карти від CELETTE - це кінцевий продукт спільної роботи автовиробників і CELETTE. Вони оцінюються як першоджерело довідкової інформації, на відміну від інших виробників, де карти складаються шляхом самостійних обмірів готових автомобілів без офіційної участі і рекомендацій автовиробників.

В. Довговічність і моральне старіння.
Питання досить принциповий: на який термін роботи розраховувати стенд при його виробництві і відповідно покупці?
Найстарший виробник в цій області CELETTE має свій погляд на цю проблему: рихтувальні стенди еволюціонують повільно, практично без морального старіння. Тому CELETTE виробляє стенди з базовими елементами, які практично не зношуються і розраховані на роботу протягом декількох десятиліть. Причому конструктивно стенди можуть розвиватися до будь-якого рівня: апгрейд та інновації, запроваджені CELETTE, розраховуються з урахуванням випускаються раніше моделей, що вкрай важливо для споживачів.
У справедливості вищесказаного ми переконалися на практиці, поставляючи за спецзамовленням старі (б / у) стенди CELETTE 70-х років випуску (після ремонту на заводі-виробнику (замінялася тільки гідравліка): стенди абсолютно працездатні і відпрацюють ще не одне десятиріччя на нашому ринку.

С. Конструкція.
CELETTE виробляє універсальні стенди, що дозволяють рихтувати кузова будь-яких автомобілів з наслідками ударів будь-якої складності, не обмежуючи можливостями докладання зусиль.
Серцем будь-якого стенду CELETTE є підстава (рама) і захоплення. Скільки тут заліза! - Жоден виробник не має такого запасу конструктивної жорсткості, міцності та потужності. Але, за принципами CELETTE, рама і захвати повинні виконувати роль калібру без найменших деформацій при прикладанні будь-яких максимальних зусиллях в десятки тонн! Причому все повинно працювати: через раму можна передавати зусилля кількома витяжними пристроями і додатковими векторними гідравлічними пристроями. Самі захвати, крім їх прямого призначення - утримування автомобіля, також можуть зволікати з вертикальним зусиллям до 7 тонн.
Всі потужно і з величезним запасом: це класика рихтування від CELETTE!

D. Апгрейд - розвиток стенду.
Конструктивно стенди CELETTE виконані як набір «Lego» з нескінченними варіантами і можливостями розвитку - вибирай на свій смак. Невеликі обмеження закладені тільки при виборі основи-рами, на що треба звернути увагу. Такий принцип конструювання важливий - іноді досить почати з базового набору - рами і пристосування, а далі Ваш власний реальний досвід покаже шлях розвитку Вашого стенду в залежності від його завантаження і виконуваних завдань. Головне - мати систему і підходи в комплектації. А про це далі ...
    Основні елементи стендів CELETTE
  1. Заснування.
    Існують два різних принципових підходи до організації поста рихтування:

    • Рамний стенд (стаціонарний або мобільний);

    • Підлоговий стаціонарний стенд з бетонною основою (система 5000).

    Підлоговий стаціонарний стенд (система 5000) з заробкою в бетон - досить стара традиційна конструкція, відома багатьом фахівцям ВАЗ-івської епохи. Абсолютно робочий й у наш час система, проте, має ряд недоліків і обмежень, що стримує її подальше поширення. Ця система застосовна в спеціальних варіантах при рихтуванні мінібусом, венів і траків.
    Використання рамних стендів - більш перспективний і сучасний напрям в рихтуванні завдяки універсальності, продуктивності, зручності та швидкості виконання робіт. Ми більш детально розглянемо принципи і нюанси комплектації сучасних рамних стендів, що допоможе Вам розібратися і в роботі стендів підлогових, що мають подібні деталі.
    CELETTE однаково добре забезпечують необхідними елементами обидва ці напрями.
  2. Стапельна рама і захоплення.
    Стапельні рами CELETTE можуть бути мобільними (на колесах) і стаціонарними (з підйомником).
    Мобільні рами CELETTE (на відміну від інших виробників) робить високими, що вкрай зручно для роботи і ергономічно. Багато хто, хто працює на рамах CELETTE, не потребують підйомнику, хоча ця можливість у Вас буде завжди: підйомник у вигляді опції поставляється до будь-якої мобільної рамі.
    Потужні патентовані захвати порогів (на клинах) - «коронка» CELETTE: захоплення без найменшого люфту міцно утримують автомобіль при будь-якому доданому зусиллі. Захвати регулюються по висоті і потужність гвинта дозволяє передати зусилля до
    7 тонн (!), Що дозволяє використовувати їх додатково при рихтуванні.
    Зверніть увагу на спеціальні захвати.
    Для некоторых автомобилей, не имеющих мест крепления за пороги, требуются спецфиксаторы.
    Система TETRAC – комплект для крепления рамных автомобилей – позволяет рихтовать кузов и раму, что крайне важно для профессиональной рихтовки.
  3. Установка автомобілів на стапельного раму.
    Установку на мобільний раму можна виробляти з двухстійкові підйомника без підстави, або користуючись спеціальним вилочним підйомником CELETTE (опція).
    Стаціонарні рами з підйомником комплектуються спеціальними знімними Наїзні платформами: підйомники CELETTE мають можливість нахилу, що полегшує транспортування та встановлення. Для аварійних автомобілів застосовується спеціальна візок і лебідка (опції).
    Стенд RHONE укомплектований спецтележкамі для установки, а суперстенд GRIFFONE має додатковий підйомник на рамі, що значно прискорює і спрощує процес установки автомобіля.
  4. 4. Витяжні пристрої.
    У базовій комплектації всі стенди CELETTE укомплектовані одним витяжним пристроєм із зусиллям 10 т (біля стенду VEGAMAX - два, із зусиллям 16 т кожний). В якості опції пропонуються 3 види витяжних пристроїв і велика кількість векторних гідравлічних пристроїв для багатофункціонального використання.
  5. Пристосування для витяжки.
    Виходячи з рекомендацій CELETTE і власного досвіду додатково до базового набору САТ.500 ми пропонуємо робочий набір пристосувань, який дозволяє Вам відразу працювати зі стендом. Список опцій величезний і передбачає нескінченне розширення і вирішення будь-яких проблем рихтування.
  6. Системи вимірювання та контролю геометрії кузова.
    Перш за все, для старту можна скористатися телескопічною лінійкою і довідником геометричних розмірів кузовів автомобілів AUTODATA - це допоможе вирішити проблему з мінімальними витратами. Проте, точність вимірювань та продуктивність будуть досить низькими.
    CELETTE має три принципово різних системи вимірів:

    • Система жорстких калібрів MZ.

    • Універсальні лінійкові системи MYGALE та METRO 2000.

    • Універсальна комп'ютерна система 3D вимірювання NAJA.


Система MZ унікальна і неповторна: вона заснована на принципі жорсткого кріплення і установки автомобіля на спеціальні калібри-башти з контролем за базовими отворам автомобіля за принципом:
так / ні - нічого міряти не треба.
Система MZ проста і ідеальна для роботи: найвища швидкість вимірювань і продуктивності серед всіх існуючих систем у світі, можливість закріплення і поелементного розтяжки автомобіля, можливість контролю встановлення нових частин, найвища точність контролю. Невипадково, що тільки система MZ рекомендована і визнається автовиробниками. Єдиний і величезний недолік - спеціалізація. Система MZ недорога для вузького модельного ряду, але в міру розширення кількості моделей ціна значно зростає, що практично виключає її використання на універсальних СТО.

Універсальні лінійкові системи побудовані на традиційних принципах вимірювання координат x, y, z з допомогою лінійкові конструкції і контролю даних згідно стапельних карт, що входять в комплект систем. Економічна система MIGALE має 4 блоки по 2 контрольних точки кожна. Система METRO більш продуктивна, з великим діапазоном можливостей - 8 незалежних точок вимірювання. Обидві системи прості, зручні і виконані з прецизійної точністю, традиційної для CELETTE.
Система NAJA - це щось особливе! Ми не випадково не об'єднали цю систему з універсальними лінійкові системами вимірювань, а визначили їй принципово окреме місце: NAJA побудована на інших принципах.
Розвиваючи логіку лінійкові систем вимірювань, більшість виробників замінюють лінійки електронним приладом вимірювань, а отримані дані вводять в комп'ютер (через переносний сканер). Комп'ютер має набір стапельних карт, з якими порівнюються отримані значення. Такий підхід розумний, але це тільки півкроку.
CELETTE створив систему NAJA як логічне продовження і сучасну інтерпретацію системи MZ. Система NAJA чудово поєднує в собі універсальність лінійкові систем і просту логіку контролю геометрії системи MZ.
NAJA визначає величину розбіжності контрольних точок геометрії кузова, визначає напрямок і контролює виконання процедури рихтування: просто й надійно, як все геніальне. Точність контролю найвища - 0,1 мм. Це принципова відмінність NAJA від систем інших виробників.
Технологічно система NAJA виконана у вигляді єдиного комп'ютерного комплексу з величезними можливостями на чудовому технічному рівні, гідному CELETTE.

Наверх