1
Наименование: Visualiner 3D
Cтенд для перевірки і регулювання геометрії підвіски автомобіля, виконаний за технологією 3-х мірного зображення. Використання відеокамер, встановлених на приладі стаціонарно, і пасивних світлоповертаючих екранів, встановлених на колеса автомобіля. База даних по всіх автомобілях світу. Проста процедура перевірки геометрії підвіски автомобіля, що збільшує пропускну здатність стенду. Модифікації стенду P (Pit) або T (Tall) - для роботи на ямі або на підйомнику. PC DELL з монітором 19 ", кольоровим принтером, вбудованим модемом і мережевою картою, WindowsXP.

Установки John BEAN Visualiner V3D обладнані колісними вимірювальними системами без електронних компонентів. Розширено діапазон вимірюваних значень: сходження ± 25, розвал ± 15.

Пересувні кабінети Visualiner V3D складаються з міцного металевого корпусу, встановленого на роликовій платформі, кольорового монітора з високою роздільною здатністю, кольорового принтера і пульта дистанційного керування. Вимірювання та висновок даних на екран, виробляються під керуванням універсального програмного забезпечення Align Pro32 зі зручним екранним інтерфейсом. Зміна оператором параметрів супроводжується наочної 3-мірної анімацією, і одночасно видаються необхідні інструкції.
    Конфігурація
  • Колісні вимірювальні блоки, виконані з ударостійкого пластику
  • Захвати на колеса для дисків розміром до 22 "
  • Пересувний корпус виконання Standart
  • Програма для перевірки кутів установки коліс Pro32 ™
    під Windows
  • Кольоровий принтер входить в стандартну комплектацію
  • 19 "SVGA монітор
    Персональний комп'ютер Pentium. Мінімальна конфігурація обладнання, що постачається:
  • 2000 MГц
  • 256 Мбайт RAM
  • 40 Гбайт жорсткий диск
  • Дисковод для DVD і гнучких дисків
  • Клавіатура і «миша»
  • Модем
  • Мережний адаптер
    Стандартні приналежності:
  • спец для фіксації рульового колеса
  • спец для фіксації гальмівної педалі
  • Пульт дистанційного управління
  • Обмежувач прокатки автомобіля
    Характеристики системи
  • Не потрібно горизонтальна поверхня
  • Допоміжна програма (програма налаштувань користувача) Wizards
  • Повний пакет специфікацій заводів виробників автомобілів і необхідного спеціального програмного забезпечення (Mercedes Benz, Renault, Audi, Volkswagen та ін)
  • 3 D анімація
  • Специфікації на автомобілі, випущені за останні 30 років
  • Регулювання підрамника двигуна (колиски), EzToe ™, система діагностики приводу
  • Регулювання при різних положеннях автомобіля
  • База даних по клієнтах
  • Shims software & EzShim (інформація про виробників прокладок) - нова файлова система (файли з розширенням. Cab)
  • Удосконалені захвати на колеса для дисків розміром до 22 "входять в стандартну комплектацію
    Нове програмне забезпечення:
  • VoiceAlign ™-нове запатентоване програмне забезпечення для перевірки кутів установки коліс з голосовим управлінням
  • NetSpecs ™-завантажувана через інтернет повна автомобільна база даних.
    Додаткові приналежності:
  • Калібрувальне пристосування
  • Універсальні колісні затискачі з легованої сталі
  • Механічні поворотні круги
  • Комплект інструментів для підйому і монтажу
  • Електрогідравлічний підйомник для виконання робіт по регулюванню геометрії на чотирьохстійковий або підйомники-ножничні


Технічні характеристики
Розмір колеса 10 "- 22" (діаметр диска) (10 "- 25" при використанні універсальних колісних затискачів з легованої сталі)
Ширина колії 1,2 м -2,5 м
Колісна база 1,2 м -5,0 м

Двокамерний стенд "розвал-сходження", що працює на принципі 3D-моделювання, з удосконаленими цифровими вимірювальними камерами, електромеханічним підйомником для цифрових камер і технологією ULTRA

Arago - це унікальний у світовому масштабі стенд «розвалу-сходження», що не вимагає, ні горизонтального вирівнювання підйомника, ні калібрування, і оснащений автоматичною синхронізацією положення цифрових камер з положенням автомобіля.
    Особливості:
  • Запатентована технологія тривимірного (3D) моделювання, яка використовується для розрахунку кутів установки коліс
  • Бездротова синхронізація положення цифрових камер з положенням автомобіля на підйомнику, завдяки чому не виникає проблем з малим кутом огляду цифрових камер
  • Постійна самокалібрування стенду з використанням третього цифрової камери
  • Калібрування не потрібно.
    Технологія ULTRA:
  • Використовуються випромінювальні матриці на інфрачервоних світлодіодах замість випромінювачів, що дають яскраво-червоне світло. Це дозволяє істотно знизити «сліпучий» ефект, коли ваш погляд випадково потрапляє на випромінювач або мішень.
  • Використовуються допоміжні світлодіодні індикатори, які встановлюються навколо кожної з двох цифрових камер високого дозволу. У процесі роботи індикатори направляють дії оператора і дають підказки так само, як це зроблено в самій програмі стенду.
  • Підключення стійок з камерами до комп'ютерної консолі здійснюється з високошвидкісного інтерфейсу USB 2.0, причому по одному і тому ж кабелю передається сигнал від камер і подається електроживлення на процесори і приводи стійок.
  • Процесори для обробки сигналів від камер, змонтовані разом з камерами, а на комп'ютерну консоль надходить уже оцифрований сигнал з високим ступенем перешкодозахищеності.
  • Завдяки збільшенню кутів огляду цифрових камер, причому як у вертикальній (на 45%), так і в горизонтальній площині (на 25%), стало можливим зменшити мінімальну відстань від задньої площини камер до центру поворотних кіл на підйомнику до 2.15м!
  • Для даної системи потрібно мінімальний монтаж. Стійки приходять з камерами і відразу готові для установки на робочому місці перед підйомником. Необхідно лише приєднати кабель до гнізда в основі кожної стійки.
  • Наявність системи позиціонування, яка дозволяє регулювати положення камер в горизонтальній площині в межах ± 5?, А також збільшений огляд цифрових камер забезпечує обслуговування будь-яких легкових автомобілів.
    Ексклюзивні можливості:
  • Безпосереднє вимірювання кутів Caster і SAI
  • У стендах John Bean V3D немає необхідності заново вимірювати ці кути після кожного регулювання, як це потрібно при використанні традиційних 2D-стендів.


FrameCheck
Високоточне вимірювання геометрії підвіски автомобіля в реальному режимі часу, включаючи діагональні розміри. Ця можливість дозволяє з легкістю визначити ступінь пошкодження автомобіля.

Контроль люфтів в елементах підвіски автомобіля - дозволяє виключити помилки пов'язані з регулюванням завідомо несправного автомобіля. 2D відео системи такою можливістю не володіють.

RollingRadius - визначення діаметрів навантажних коліс. Виключає помилки, пов'язані з різним тиском коліс, або при встановленій на автомобілі різнотипної гуми.
    Інші можливості:
  • EZ Toe - регулювання переднього сходження при поверненому і незафіксованому рульовому колесі. Завжди пряме кермо після регулювання!
  • Автоматичне або ручне введення висоти посадки автомобіля
  • Визначення всіх допоміжних кутів підвіски (Caster Trail, Scrub Radius, Ackermann). Дозволяє ще більшою мірою оцінити ступінь пошкодження автомобіля.
  • EZ Access - проведення регулювань зі знятими колесами. Функція дуже корисна у випадку утрудненого доступу до регулювальним елементам підвіски.
  • Три варіанти прокатування: назад, вперед і комбіноване прокатування - дозволяє колесам не скочуватися з поворотних кіл. Дистанція прокатування завжди постійна і дорівнює 20 см. У випадку комбінованого прокатування 10 см прокочується вперед, потім 20 см назад і знову 10 см до початкового положення коліс.
  • Voice Align - програма, що дозволяє здійснювати голосове управління режимами роботи стенду.
  • OEM - процедури для Renault і Volkswagen Group
  • Інтерфейс для Romess (Mercedes Benz) і OEM база даних
  • Роздрук результатів вимірювань
  • Тривимірний анімований графічний інтерфейс і мультимедійна система підказок.

Наверх