1
Hunter Engineering Company
Розвал-сходження Hunter, США
Розвал сходження, стенд розвал сходження, розвал сходження коліс, обладнання розвал сходження, BEAR, HUNTER - виробництво США.



Обладнання для регулювання кутів установки коліс

Ми представляємо на ринку устаткування американської компанії Hunter Engineering, світового лідера у виробництві стендів для регулювання кутів установки коліс. Hunter випускає широку гаму комп'ютеризованих стендів з інфрачервоними і 3-D вимірювальними системами в ціновому діапазоні від 12 до 28 тисяч доларів. Будучи лідером галузі, компанія Hunter має повний набір омологації на своє устаткування від провідної трійки німецьких автовиробників (DaimlerChrysler, BMW, VAG), будучи єдиним виробником у світі мають всі три омологації на систему вимірювання по 3D технології

Купуючи обладнання Hunter, ви інвестуєте в надійне обладнання, яке використовує останні технології галузі здатне відслужити довгий час з мінімальними витратами на його обслуговування. На відміну від устаткування інших виробників, устаткування Hunter відрізняється гнучкістю комплектації. Стенд складається з двох основних частин: вимірювальної системи, що виконує функцію визначення кутів установки коліс, і комп'ютерної стійки (консолі) виводить результати вимірювання на екран.

Компанія Hunter випускає два принципово різні типи вимірювальних систем: DSP500, на основі класичної інфрачервоної технології та HAWKEYE, що базуються на новій технології тривимірного моделювання положення коліс в просторі.

В інфрачервоних вимірювальних системах використовуються електронні датчики рівня для вимірювання розвалу і кастера, і інфрачервоні промені для вимірювання сходження і зміщення осей. Незважаючи на факт, що інфрачервоні системи ще недавно вважалися еталоном точності, вони мають ряд конструктивних недоліків. Наприклад, електронні датчики рівня вимірюють розвал щодо гравітаційного поля землі, і при відхиленні платформ підйомника або ями у виміри вноситься помилка. Також інфрачервоні приймачі зважаючи на низку причин мають властивість втрачати точність з часом і вимагають періодичне технічне обслуговування - калібрування. Нарешті сам датчик являє собою складний електронний пристрій, що встановлюється безпосередньо на колесо, де він може бути підданий небажаному механічному впливу.

У стендах на основі 3D-технології закладено зовсім інший принцип вимірювання кутів. На колеса жорстко встановлюються механічні відбивачі, а перед автомобілем встановлюються цифрові фотокамери, проводячи безперервну зйомку відбивачів на колесах. Кути установки коліс визначаються шляхом тривимірного моделювання положення коліс в просторі. Така система надає ряд незаперечних переваг перед інфрачервоною. Так наприклад стенди на основі 3D-технології не вимагають калібрування за весь термін служби, а при падінні або ударі мішені вона не розбивається і не вимагає значного ремонту.

Вимірювальні системи відправляють результати на комп'ютерну стійку (консоль), для подальшої обробки та надання в графічному вигляді для механіка. Крім того вони містять інформацію про клієнта, специфікаціях автомобіля і додаткову довідкову інформацію

Hunter Engineering виробляє два типи комп'ютерних консолей: повнофункціональну HUNTER WA230, на базі комп'ютера з процесором Intel Pentium D / Celeron D і Windows XP, і економічну версію PA100 на базі комп'ютера з процесором Intel PXA і операційною системою Linux.

Наступні автовиробники включили стенд схід-розвалу 3D HUNTER в каталоги рекомендованого обладнання для своїх дилерських автотехцентрів(омологация): BMB, GM, MAZDA, MERCEDES, NISSAN, OPEL, PORSHE, PEUGEOT, RENAULT, TOYOTA, VOLKSWAGEN
Наименование: DSP/504 Цена: 11 500 $

Програмне забезпечення з можливостями розвитку і оптимальними зручностями для користувача
25 000 даних автомобілів на вибір з допоміжними регулювальними малюнками
Регулювальні анімаційні креслення
Роботою керує один оператор
Одночасна індикація на моніторі результатів вимірювання поздовжнього нахилу шворня, розвалу і сходження
Вимірювання різниці кутів повороту, поперечного і поздовжнього нахилу шворня з використанням механічних поворотних кругів
Кольоровий протокол результатів вимірювань ф.А4
  • 4 вимірювальні головки CCD
  • 4 інформаційних кабелі
  • 1 кольоровий принтер А4
  • 1 фіксатор керма
  • 1 фіксатор гальмівної педалі
  • 1 монітор 17 "
  • 4 універсальних колісних захоплення 11 "-24"
Наименование: PA100+DSP506 Цена: 14 000$

Стенд розвал сходження Hunter PA з програмним забезпеченням ProAlign ®
    Особливості:
  • Система розвал-сходження з мінімальними інвестиціями.
  • Програмне забезпечення ProAlign ® (на базі інженерного комп'ютера c ОС Linux) містить ключові функції флагманських систем Hunter.
  • Навісні датчики з інфрачервоними сенсорами забезпечують точні і швидкі вимірювання
Наименование: PA100+DSP508 Цена: 15 500 $

Стенд розвал сходження Hunter PA з програмним забезпеченням ProAlign ®
    Особливості:
  • Система розвал-сходження з мінімальними інвестиціями.
  • Програмне забезпечення ProAlign ® (на базі інженерного комп'ютера з ОС Linux) містить ключові функції флагманських систем Hunter.
  • Навісні датчики з інфрачервоними сенсорами забезпечують точні і швидкі вимірювання
  • Гарантійний термін - 24 місяці
  • Оновлення 24 місяці БЕЗКОШТОВНО
Наименование: РA100+HS200 Цена: 18 500 $

ЗD - відео 2Х камерні
Зручний для ями
Вимірювальна система DSP600 є новим словом у вимірі кутів установки коліс. Замість електронних датчиків на колеса встановлюються пластикові відбивачі зі спеціальним малюнком. Цифрові фотокамери, встановлені на стійці перед підйомником, безперервно фотографують відбивачі на колесах і з цих фотографій обчислюють всі кути установки коліс. Кути розвалу / кастера можуть бути обчислені як щодо платформ підйомника так і відносно площини коліс.
    Особливості:
  • Бюджетна система розвал-сходження.
  • Програмне забезпечення ProAlign ® (на базі інженерного комп'ютера з ОС Linux) містить ключові функції флагманських систем Hunter.
  • Датчкики Hawkeye, що використовують технологію тривимірного моделювання
  • 2 камери високої чіткості, забезпечують точні і моментальні вимірювання.
Наименование: WA110+HS201 Цена: 21 500 $

Стенд розвал - сходження WinAlign ® c датчиками HS201 HawkEye ™
    Особливості:
  • Сама передова система розвал-сходження.
  • Програмне забезпечення WinAlign ® (на базі PC c ОС Microsoft Widows Vista ®) робить роботу зі стендом простою, швидкою і комфортною.
  • Датчики Hawkeye, що використовують технологію тривимірного моделювання
  • 2 камери високої чіткості, забезпечують точні і моментальні вимірювання.
Наименование: РA110+HS400 Цена: 23 500 $

ЗD - відео 4Х камерні
Зручний для підйомника
Вимірювальна система DSP600 є новим словом у вимірі кутів установки коліс. Замість електронних датчиків на колеса встановлюються пластикові відбивачі зі спеціальним малюнком. Цифрові фотокамери, встановлені на стійці перед підйомником, безперервно фотографують відбивачі на колесах і з цих фотографій обчислюють всі кути установки коліс. Кути розвалу / кастера можуть бути обчислені як щодо платформ підйомника так і відносно площини коліс.
    Особливості:
  • Бюджетна система розвал-сходження.
  • Програмне забезпечення ProAlign ® (на базі інженерного комп'ютера c ОС Linux) містить ключові функції флагманських систем Hunter.
  • Датчики Hawkeye, що використовують технологію тривимірного моделювання
  • 4 камери високої чіткості, забезпечують точні і моментальні вимірювання.
Наименование: WA110+HS401 Цена: 26 500 $

Стенд розвал - сходження WinAlign ® c датчиками HS401 HawkEye ™
    Особливості:
  • Сама передова система розвал-сходження.
  • Програмне забезпечення WinAlign ® (на базі PC c ОС Microsoft Widows Vista ®) робить роботу зі стендом простою, швидкою і комфортною.
  • Датчики Hawkeye, що використовують технологію тривимірного моделювання
  • 4 камери високої чіткості, забезпечують точні і моментальні вимірювання.
Наименование: PA100 Цена: 14 000 $
    Стенд для вантажних автомобілів HunterPA100 з вимірювальною системою DSP506T
  • Мікропроцесорний комп'ютер промислового виконання на базі ОС Linux
  • Інфрачервона вимірювальна система DSP506T (4 колісних датчика, 6 перетворювачів сходження і розвалу). Дозволяє вимірювати часткове і повне сходження для всіх осей, розвал для всіх осей, кастер для передньої осі. Компенсація биття - двоточкова або трьохточкова підйомом для всіх коліс.
  • Датчики з'єднані зі стійкою проводами (DSP506T).
  • Можливий бездротовий зв'язок між датчиками і консоллю (живлення від акумуляторів, заряду вистачає на одну робочу зміну, можлива заміна акумуляторів під час роботи або робота з проводами) - (DSP506TXF)
  • Захвати коліс 15 "-28" (4 шт).
  • Пересувна стійка з одними дверцятами червоного кольору з власниками датчиків і кронштейнів
  • Програмне забезпечення ProAlign з Європейською базою даних.
  • Монітор LCD 17 ", принтер, клавіатура, миша, килимок для миші
  • Механічні поворотні диски висотою 64 мм для вантажних автомобілів - навантаження до 4-х тонн на диск.
  • депрессори педалі гальма і утримувач керма

Розвал-сходження коліс є одним з головних показників автомобіля, що визначають його технічний стан. Регулювання розвалу-сходження коліс автомобіля полягає в правильному встановленні положення коліс відносно один одного і дороги.

Розвал - це кут коліс, який вимірюється в градусах. У залежності від того, в який бік відхилено колесо автомобіля, розвал може бути позитивним чи негативним. Так, якщо верхня частина колеса відхилена від автомобіля назовні - це позитивний розвал. У випадку якщо верхня частина колеса відхилена всередину автомобіля - це негативний розвал.

Сходження представляє собою різницю у відстанях між передньою і задньою частинами коліс. Оптимальною умовою є рівність цих відстаней, тобто, коли колеса строго паралельні один одному.

Правильне регулювання розвалу-сходження забезпечує більш тривалий термін експлуатації шин, підвіски та рульового управління, а також максимальну стійкість і керованість автомобіля на дорозі.

Ми представляємо на ринку устаткування американської компанії Hunter Engineering, світового лідера у виробництві стендів для регулювання кутів установки коліс. Hunter випускає широку гаму комп'ютеризованих стендів з інфрачервоними і 3-D вимірювальними системами. Будучи лідером галузі, компанія Hunter має повний набір омологації на своє устаткування від провідної трійки німецьких автовиробників (DaimlerChrysler, BMW, VAG), будучи єдиним виробником у світі мають всі три омологації на систему вимірювання по 3D технології. (Розвал-сходження Hunter, США, схід розвал, розвал сходження, розвал для автомобілів, купити розвал-сходження, розвал-сходження 3D, стенд для розвал-сходження, обладнання для сто)

Стенди 811 побудовані на базі персонального комп'ютера IBM PC із процесором Pentium 4. Програма WinAlign 7 версії включає в себе повний набір підпрограм для оптимізації технологічного процесу, включаючи фотографії підвіски, і навчальні відеоролики.

До 611/811 консолі підключається будь-яка вимірювальна система: від DSP100 до DSP400/600.

У стандартну комплектацію входять: комп'ютер з програмним забезпеченням, пересувна стійка SMT-CKD червоного кольору (показана на малюнку з вимірювальною системою DSP308), кольоровий струменевий принтер, депресор педалі гальма, тримач керма, 14 "механічні поворотні пластини, клавіатура, миша, 19" монітор чорного кольору. Можливе підключення великого числа додаткових опцій.

Стенди 511 побудовані на базі мікропроцесорного комп'ютера несумісного з IBM PC. Програма, записана на картриджі, представляє спрощений варіант WinAlign, що управляє 811 стендом.

До 511 консолі підключається вимірювальна система аж до DSP400.

У стандартну комплектацію входять: комп'ютер з програмним забезпеченням, пересувна стійка червоного кольору, депресор педалі гальма, тримач керма, 14 "механічні поворотні пластини, 17" монітор чорного кольору

ІНФРАЧЕРВОНІ ВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ

Інфрачервона серія DSP500 включає в себе три модифікації датчиків: DSP304, DSP306 і DSP308. Датчики відрізняються кількістю електронних перетворювачів сходження і деякими додатковими функціями. З точки зору користувача датчики практично нічим не відрізняються. Їх точність і обсяг даних по кутах установки коліс абсолютно однакові.

У стандартну комплектацію будь-вимірювальної системи входять самоцентрувальні адаптери для встановлення на колеса від 10 "до 24.5" і перехідники для литих дисків, а також проводи для приєднання вимірювальної системи до консолі.

Інфрачервона система DSP304, являє собою саму економічну версію з усієї гами Hunter. Вимірювання кутів cходження для передніх коліс а також розвалу задніх коліс відбувається за допомогою інфрачервоних променів. Розвал передніх коліс вимірюється за допомогою електронних датчиків положення щодо гравітаційного поля. Кастер (поздовжній нахил осі повороту) і сходження задніх коліс обчислюється

Інфрачервона система DSP506 є стандартною версією. Вимірювання кутів cходження для передніх коліс відбувається за допомогою інфрачервоних променів. Розвал передніх і задніх коліс вимірюється за допомогою електронних датчиків щодо гравітаційного поля. Кастер і сходження задніх коліс обчислюється. Компенсація биття проводиться за трьома точками для всіх коліс.

У системі задіяно 6 інфрачервоних перетворювачів сходження і 6 електронних датчиків розвалу. Можливість підключення вимірювача Ride Height і передачі даних по радіоканалу без проводів.

Інфрачервона системаDSP508 є найбільш досконалою і дорогою моделлю. Датчики обладнані вісьмома перетворювачами сходження і вісьмома датчиками розвалу. Це дозволяє проводити вимір "по замкнутому контуру", що є вимогою деяких виробників транспортних засобів а також дозволяє вимірювати додаткові кути симетрії.

Вимірювання кутів cходження для передніх і задніх коліс відбувається за допомогою інфрачервоних променів. Розвал передніх і задніх коліс вимірюється за допомогою електронних датчиків щодо гравітаційного поля. Кастер обчислюється. Компенсація биття проводиться за трьома точками для всіх коліс.

У системі задіяно 8 інфрачервоних перетворювачів сходження і 8 електронних датчиків розвалу.

Можлива підключення вимірювача Ride Height і передачі даних по радіоканалу без проводів.

ВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ 3D ТЕХНОЛОГІЇ

Єдині в світі стенди на основі 3D технології - отримали схвалення до застосування на дилерських станціях

Merсedes-Benz, BMW-Group, Volkswagen Group.

Вимірювальна система DSP600 (показана на малюнку з консоллю R811M-E) є новим словом у вимірі кутів установки коліс. Замість електронних датчиків на колеса встановлюються пластикові відбивачі зі спеціальним малюнком. Цифрові фотокамери, встановлені на стійці перед підйомником, безперервно фотографують відбивачі на колесах і з цих фотографій обчислюють всі кути установки коліс. Кути розвалу / кастера можуть бути обчислені як щодо платформ підйомника так і відносно площини коліс. У другому випадку допускається «негоризонтального» платформ підйомника. Електроніка захищена від ударів, пилу і бруду. Стенд не вимагає калібрування весь термін служби за умови, що стійка з камерами і підйомник не переміщаються. Компенсація биття проводиться за допомогою прокатування автомобіля на невелику відстань без вивішування коліс. Всі чотири колеса компенсуються одночасно, що заощаджує час. (Розвал-сходження Hunter, США, схід розвал, розвал сходження, розвал для автомобілів, купити розвал-сходження, розвал-сходження 3D, стенд для розвал-сходження, обладнання для сто)

АКСЕСУАРИ
Інфрачервоний пульт дистанційного управління. Дозволяє управляти комп'ютером не підходячи до стенду.
350
Переносний пульт дистанційного управління з індикатором. Дозволяє відображати кути установки, діаграми і керувати програмою. Корисно при регулюванні задньої осі де не видно монітора.
1000
Розширювач діапазону адаптера на 2 "для старих адаптерів. Один комплект дозволяє встановлювати датчики на диски до 22 ". Два комплекти до 24 ".
340
Адаптер для зачеплення за шину. Чіпляється за шину і захищає легкосплавний диск від пошкоджень стандартним перехідником. Ідеальний для дисків без виступу, дисків із захисною кромкою або там де застосування стандартних перехідників утруднено. Діаметр колеса в зборі з шиною повинен бути від 18 "до 28".
1260
Радіосистема передачі даних для датчиків DSP306/308 (506/508). Дозволяє уникати підключення проводів при роботі. Купується тільки в комплекті з датчиками. Неможлива установка на існуючі датчики.
2040
Задні зсувні пластини
850
Передні механічні поворотні диски 14 "(стандартно йдуть в комплекті)
550
Електронні поворотні диски. Підключаються до консолі для вимірювання максимальних кутів повороту коліс.
1900
RH Tool - Електронний вимірювач просідання пружин (Ride Height). Дозволяє автоматично вимірювати відстань від вершини колісної арки до осі колеса.
700
Депресор педалі гальма і утримувач керма (стандартно йде в комплекті)
90
Набір спецадаптерів для Mercedes-Benz
3100
Набір спецадаптерів для BMW
3000
Пристрій для створення напруги між колесами Mercedes-Benz (Toe Presser Bar) для вимірювання сходження
160
Чохол для SMT-CKD
260
Інклинометр Haweka для Mercedes-Benz (для автомобілів починаючи з W202, не працює з W163)
1250
Додаткова База Даних (Японська або інша) для 811 стенду
370
Заміна стійки SMT-CKD на R811M
1830
Заміна стійки SMT-CKD на R811M
1960
Другий монітор, миша і клавіатура (для використання в «ямі») з подовжувачами 6 м
600
Блок безперебійного живлення
150
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Програмне забезпечення всіх стендів виконано російською мовою. Можлива робота на Англійській або іншій мові. Обладнання сертифіковане. Гарантійний термін - 24 місяці з дня введення в експлуатацію. 811 стенди забезпечуються дворічним безкоштовним оновленням бази даних по кутах установки коліс.
Наименование: HUNTER KDS II


Стенд развал-схождения рекомендованный для дилерских автотехцентров BMW

Компания Hunter разработала систему развал-схождения KDS II специально для удовлетворения строгих требований специализированных автосервисов BMW и обеспечения точного развал-схождения на всех легковых автомобилях и лёгких грузовиках. Специально разработанное программное обеспечение для обслуживания всех автомобилей группы BMW, в том числе с одноколенчатой, пружинной передними осями, и многосвязными задними осями с сферической кинематикой.

Специально разработанное программное обеспечение для развал-схождения

Программное обеспечение WinAlign® позволяет оператору выполнить несложный процесс развал-схождения согласно спецификациям автомобиля, с пошаговыми инструкциями, снабженными чёткими, понятными рисунками. Программа настолько гибкая, что в любой момент может переходить к другому приложению.

Полная поддержка моделей BMW

Разработанное Hunter программное обеспечение WinAlign® включает в себя новые процедуры, необходимые для правильного выполнения развал-схождения на всех моделях BMW.

Искусство совершенного развал-схождения с системой KDS II-Plus

Цифровые датчики используют multi–D технологию для получения быстрых и точныхизмерений. Цифровые видеокамеры высокого разрешения* непрерывно контролируют положение и ориентацию колёсных мишеней* в пространстве, таким образом, обеспечивая такие же измерения, как и традиционные датчики

Система развал-схождения KDS II-Plus предлагает:

Долговечность/ Низкая стоимость содержания и эксплуатации

Никакой электроники на колёсах; не имеет никаких электронных схем, которые могут быть повреждены при падении

Не имеет никаких подвижных частей и практически не нуждается в обслуживании
  • Простота использования
  • Широкий угол видения
  • Автомобиль может быть поднят на высоту, удобную для выполнения регулировки
  • Никаких кабелей или электронных сигналов между мишенями и консолью
Наименование: HUNTER VAS 6292


Стенд развал-схождения рекомендованный для дилерских автотехцентров Volkswagen, Bentley, Seat, Scoda, Audi

Одобренное оборудование для всех автосервисов Audi, Bentley, SEAT, Skoda и Volskwagen

Система развал-схождения VAS 6292 обеспечивает измерения высочайшей точности на всех легковых и легких коммерческих автомобилях. Для автомобилей, оборудованных автоматической системой контроля дистанции (ADR) и адаптивным круизконтролем (ACC), ассистентом сохранения полосы движения (LDW) и динамическим подруливанием доступны процедуры регулировки с помощью радарных датчиков.

Специально разработанное программное обеспечение для развал-схождения

Программное обеспечение WinAlign® позволяет оператору путем простого нажатия на одну кнопку выполнить измерения согласно спецификации автомобиля и выполнить процесс регулировки с пошаговыми инструкциями на мониторе, снабженными чёткими, понятными рисунками. Программная последовательность является настолько гибкой, что в любой момент можно перейти к другим частям программы.

Поддержка Audi A8, VW Phaeton и VW Touareg

Включены новые процедурные этапы развал-схождения, необходимые для правильного регулирования углов установки колес на Audi A8, A5, Q7, VW Phaeton и VW Touareg.

Поддержка ELSA/ASA

Система поддерживает интеграцию ASA-Network и ELSA. Одновременно можно работать со многими программами пакета программного обеспечения. Система также может быть связана по сети с руководством автосервиса и информационными системами в Интернет. Быстрая процедура компенсации прокатыванием поможет Вашему автосервису увеличить количество обслуживаемых за день автомобилей

Получение результатов измерений занимает меньше времени, чем при использовании обычных датчиков
Наименование: HUNTER HTA-MB



Стенд развал-схождения рекомендованный для дилерских автотехцентров Mercedes-Benz
Компания Hunter разработала систему развал-схождения HTA-MB-R специально для удовлетворения строгих требований специализированных автосервисов Mercedes-Benz и обеспечения точного развал-схождения на всех легковых автомобилях и лёгких грузовиках. Специально разработанное программное обеспечение Hunter WinAlign® соответствует спецификациям всех моделей Mercedes-Benz.
Специально разработанное программное обеспечение для развал-схождения
Программное обеспечение WinAlign® позволяет оператору выполнить несложный процесс развал-схождения согласно спецификациям автомобиля, с пошаговыми инструкциями, снабжёнными чёткими, понятными рисунками. Программа настолько гибкая, что в любой момент можно перейти к другой процедуре.
Полная поддержка моделей Mercedes-Benz
Разработанное Hunter программное обеспечение WinAlign включает в себя новые процедуры, необходимые для правильного выполнения развал-схождения на всех моделях Mercedes-Benz.
Программное обеспечение WinAlign для Mercedes-Benz делает простыми и понятными процедуры регулировки углов установки колёс согласно спецификации автомобиля. Система развал-схождения HTA-MB-R предлагает:
Скорость
Установите мишени
Смотрите результаты измерений
Это так быстро!
Не требуется установка спойлер-адаптеров. Не требуется снимать или настраивать мишени во время выполнения процедуры развал-схождения.
Долговечность/ Низкая стоимость содержания и эксплуатации
Никакой электроники на колёсах; не имеет никаких электронных схем, которые могут быть повреждены при
Не имеет никаких подвижных частей и практически не нуждается в обслуживании
Не имеет никаких аккумуляторов
Простота использования
Широкий угол видения
Автомобиль может быть поднят на высоту, удобную для выполнения регулировки
Никаких кабелей или электронных сигналов между мишенями и консолью
Наименование: ROMESS CM-09606 (Германия)



Инклинометр электронный для автотехцентров Mercedes Benz

Электронный инклинометр предназначен для измерения угла расположения деталей подвески относительно горизонтали. Данная операция необходима для того, чтобы вычислить высоту посадки автомобилей, знание которой необходимо для корректной регулировки углов установки колес. В результате, прибор выдает данные о наклоне соответствующей детали подвески в угловых величинах, которые затем могут быть введены вручную или автоматически переданы в программу контроля углов установки колес стенда «развал-схождения».

Электронный инклинометр состоит из дисплея и собственно инклинометра, имеющего вид электронного уровня с 2 выравнивающими приспособлениями. Форма инклинометра позволяет измерять углы расположения деталей подвески как на передней, так и на задней осях автомобиля.

Электронный инклинометр обязательно применяется при выполнении операций контроля и регулировки установки углов колес автомобилей Mercedes Benz, так как того требуют заводские спецификации (ОЕМ процедура).
  • Подключается к компьютеру через COM порт (RS 232).
  • Измеряет углы до 15°9'
  • Датчик измерения угла используется с различными адаптерами под соответствующие марки автомобилей МВ
  • Датчик прикладывется к нижней части нижнего вильчатого рычага на передней оси, а также на заднем мосту или задней полуоси. (согласно програме для определенного автомобиля)
    Стандартная комплектация:
  • устройство с дисплеем
  • инклинометр
  • стандартный адаптер 09606-50 для автомобилей MB 170-202-208-210 (не для 168-220)
  • сетевой адаптер для зарядки аккумуляторов (12Вх250 мА)
  • кейс для транспортировки
Технические характеристики
Измерительный датчик специализированный микропроцессор
Диапазон измерений углов, град ±15
Разрешение 0.001
Линейности измерений, % 0.035
Точность измерений, % 1
Диапазон рабочих температур, °С от 0 до +70
Интерфейс передачи данных RS-232
Электропитание 5В/0.8Вт, 4х1.2В Ni-Cd аккумулятора
Класс защиты IP 65
Габаритные размеры, мм 450 х 378 х 90
Вес, кг 3.5

Наверх