1
В даний час стрімко розвивається «вантажний сервіс» в Україну. Група Компаній «ЕвроСто» йдучи в ногу з розвитком авто індустрії рада запропонувати Вам унікальне обладнання для шиномонтажу легкових, вантажних і коліс кар'єрної техніки.

Компанія M & B Engineering (Італія), займає лідируючі позиції в Європі з виробництва обладнання для шиномонтажу: від напівавтоматичних, бюджетних моделей, до твору інженерного мистецтва - повністю автоматичних верстатів, що виключають важка фізична праця майстра шиномонтажного центру.

Красуня від M & B Engineering:


Це комп'ютеризований балансувальний верстат для вантажних, легкових і мото коліс із плоским 17 дюймовим монітором і тривимірних графіків. Програма для 3 (трьох) операторів, які можуть працювати одночасно з різними машинами. Функції самодіагностики і калібрування забезпечують виняткову точність і легкість в догляді за верстатом. Верстат здатний балансувати колесо діаметром до 44 дюймів або 1120мм. Верстат оснащений також консоллю для управління програмами і ножним гальмом. Всі балансувальні верстати МВ оснащені програмою ALUDATA, яка дозволяємо Вам правильно встановити вантаж на легко сплавні диски і заощадити час балансування колеса. Також балансування має 11 програм для всіх типів коліс. Для того щоб легше встановити колесо на Вал балансування, верстат оснащений пневматичним ліфтом вантажопідйомність до 200кг. Якісно відбалансували колеса автомобіля - це запорука безпеки водія на дорозі.

Другий «Монстр» вантажного сервісу Navigator 21 Butler.


Вантажний шиномонтаж - дуже затребувана послуга, розвиток і успіх якої залежить від правильно обраного устаткування. На перший погляд це звичайний верстат для вантажного шиномонтажу, але це не так! Це шиномонтувальний робот для демонтажу не тільки вантажних коліс але і коліс сільськогосподарської та кар'єрної техніки. з діаметром диска від 12 "до 57", з глибоким ободом, безкамерних або з кільцем. За допомогою двох швидкісного обертання Ви з легкістю можете монтувати і демонтувати покришку будь-якої складності. Максимальна ширина колеса, яке може бути встановлена на верстат 1000мм. Цей верстат можна назвати - Обладнання нового покоління.

Обладнання з інноваціями

А тепер про «найсмачніше», про новітню розробку компанії M & B Engineering - шиномонтувальний верстат ТС555 LL, який оснащений інноваційною технологією (LL) безконтактної бортіровки гуми без монтування. Більше майстрам не потрібно турбуватися про збереження зовнішнього вигляду диска! За це відповідає передове інженерне рішення - кріплення диска на монтажну головку зі спеціального сплаву. Спеціальний захоплення допоможе майстру зняти покришку з диска без арматуру, щоб, тим самим, її не пошкодити. Стенд не тільки комплектується ліфтом, який виключає підйом і установку колеса вручну, але також оснащений і багато, багато іншими ексклюзивними інноваціями. Зазначимо тільки, що такий верстат здатний працювати з колесами діаметром до 46 », і завширшки - до 18», а впроваджені інновації дозволять скоротити час роботи і зберегти сили. Шиномонтажне та балансувальне обладнання компанії M & B Engineering дозволить автосервісу крокувати в ногу з часом, оскільки на сьогоднішній день її продукція - це найкращий вибір. До того ж компанія надає автосервісам можливість придбати її обладнання в розстрочку на 1 рік. Для цього варто лише звернутися в авторизовані точки продажу M & B Engineering. Гарантія на обладнання 2 роки.

Як правильно підготувати пневмолінію для пневматічесокого інструменту Дуже часто при купівлі пневматичного інструменту клієнт не має чіткого уявлення про правильну підготовку повітря. А в той же час правильна підготовка пневмолініі - це запорука довгої та продуктивної роботи пневмоінструменту. Інструкція з підготовки пневмоліній для пневмоінструменту

Компресор - пристосування, призначене для подачі стисненого повітря на пневмоінструмент. Все частіше і частіше в побуті, на підприємстві, в стоматології і в медичних установах можна зустріти агрегати по подачі стисненого повітря. Компресорні установки бувають різні, в залежності від споживчих запитів: поршневі з ремінним і прямим приводом, також безмасляні поршневі, а також гвинтові. Гвинтові компресори в багатьох випадках використовуються в промисловості при великій продуктивності повітря, так як вони здатні нагнітати повітря від 0,5-30м3 / хв (500-30000л/мін). Поршневі компресори розраховані на продуктивність від 0,17 до 2м3/мін (170-2000л/мін). Також при виборі компресора потрібно звернути увагу на місткість ресівера. Ресивери бувають від 24л до 500л і чим більше ресівер, тим більше запас стисненого повітря. На цьому запасі пневмообладнання може працювати якийсь час, у разі збою компресорної установки. Також обсяг ресівера гасить пульсації в подачі стисненого повітря до споживача, що необхідно при стабільній роботі. Приміром, краскопульт потребує стабільної подачі повітря, інакше фарба буде не рівномірно наноситися на поверхню, що фарбується. Також поршневі компресори дуже не люблять постійну роботу, так як поршень-нагнітач постійно буде мати тертя з металевими частинами циліндра, що провокує до швидкого зношування деталей. А якщо деталі зношуються, відповідно параметр продуктивності буде з часом змінюватися. Тому поршневі компресори потрібно вибирати з ресивером, обсяг якого буде, трохи більше, ніж розрахований споживчий обсяг. Гвинтові компресори нагнітають повітря в ресивер з допомогою спеціальних лопатей. Відповідно, процес нагнітання в них скоєно інший від поршневих. Єдиний мінус їх, це вартість, але якщо гра коштує свічок, то думаю не варто шкодувати гроші для хорошої і стабільної роботи, яка в майбутньому принесе більший дохід. У наступній статті ми спробуємо розібратися, для чого ж потрібен осушити повітря. Хороших вам покупців!

Наверх