1
Название: MAD8700USM Цена: 3950 євро


Автомобілі, оснащені сучасними системами вприскування палива, вже давно нікого не дивують. Вони мають масу переваг перед машинами з карбюраторними двигунами, саме: зниження витрат палива, відсутність проблем з холодним запуском і прогріванням двигуна і відсутність необхідності в регулюванні систем подачі палива й запалювання. Але, на жаль, ці автомобілі при всіх своїх позитивних якостях набагато більш критично ставляться до низькоякісного палива, ніж їх карбюраторні побратими. Після однієї заправки неякісним бензином власник автомобіля може отримати масу проблем, які сам іноді вирішити він не в змозі. Справа в тому, що забруднення, що потрапляють в карбюратор або механічний бензонасос низького тиску, можуть бути усунені старим народним способом розбирання забрудненого вузла, заміна пошкоджених частин і збірка з наступним регулюванням за приладами або в крайньому разі на «слух і запах». У инжекторном двигуні це складніше: форсунки зроблені за сучасною технологією і розбиранню не підлягають. принципі якщо автомобіль вітчизняний, то заміна форсунок все ж прийнятна для кишені автолюбителя із середніми доходами. А от для власника іномарки або вітчизняного автомобіля, в якому система упорскування була піддана тюнінгу (коли на двигун часто ставлять форсунки з підвищеним прохідним перетином), така неприємність може означати серйозний удар по бюджету.

Але не все так погано, як це здається на перший погляд. Ця проблема існувала і існує у всьому світі (хоча, звичайно, не в російських масштабах) тому й існують шляхи її вирішення. Перше і найбільш дешевий засіб, яке бачить власник автомобіля, що вперше потрапив у таку ситуацію це маса всіляких добавок до палива, які припускають повне очищення паливної системи. Однак при цьому треба мати на увазі основний недолік всіх чистячих присадок вони заливаються в бензобак, а не безпосередньо в забруднений вузол. Справа в тому, що більшість забруднень потрапляють з бензином, спокійно осідають на дні бензобака в спеціальних осередках для відстою осаду, але як тільки в бензобак заливається засіб для очищення інжекторів, воно починає з ними активно взаємодіяти, в результаті чого більша їх частина змішується з паливом і потрапляє в систему уприскування. У першу чергу це різко підвищує навантаження на бензонасос і фільтр тонкого очищення (після такого чищення рекомендується замінювати паливний фільтр), але при низькій якості фільтра частина забруднень може потрапити і в інжектори, і тоді шкоди від такої чистки може виявитися більше, ніж користі. Цей спосіб можна порекомендувати тільки для власників нових автомобілів з відносно чистими бензобака Наступний спосіб вирішити проблему забруднень полягає в рідинної очищення форсунок без зняття їх з двигуна. Принцип роботи наступний: паливний бак і бензонасос відключаються від двигуна, в систему упорскування подається від спеціального бачка Стрічка для суміш, на якій двигун працює як на бензині. Ця система може вирішити проблему, що виникла з меншим ризиком і з кращою якістю, адже концентрація засобів для добавок в цій суміші набагато більше, тому й видалення відкладень відбувається швидше і якісніше. Але все ж проблеми можуть залишитися якість роботи двигуна, швидше за все, покращиться, але може не повернутися до попереднього стану. Справа в тому, що потрапили на форсунки відкладення можуть не розчинятися в розчин для чищення. І ці відкладення на інжекторах можуть порушити їх роботу час відкриття / закриття форсунки, її прохідний перетин і щільність клапанного сідла. Це призводить до того, що інжектори, встановлені на різних циліндрах, будуть давати різну кількість палива за цикл уприскування. У цьому випадку останнім способом є чищення і перевірка знятих з двигуна інжекторів на ультразвуковому стенді.

Чищення і перевірка на стенді коштує дорожче, ніж два попередніх способу, але й ефект від неї значно вище, оскільки завдання фахівця, який працює на стенді не просто почистити ваші інжектори і вирівняти подачу палива на всі циліндри, а й визначити (в допустимому межі звичайно ) залишковий ресурс форсунки. Стендів для ультразвукового очищення та перевірки інжекторів з'явилося вже досить багато і ціни на них різні. Але після приходу в маси стендів ультразвукового чищення та перевірки інжекторів стали з'являтися проблеми, пов'язані з їх використанням, зокрема, вихід з ладу інжекторів після проведення операцій чищення. Ці проблеми викликаються двома факторами: появою стендів, виробники яких не знайомі з пристроєм інжекторів і особливостями їх роботи, а також відсутністю кваліфікованого персоналу, що обслуговує ці установки. Будь-який авторемонтний центр може боротися з цими факторами тільки одним способом: мати необхідні знання при придбанні подібної установки і фахівця, який зміг би її обслуговувати. Спосіб чищення за допомогою ультразвуку застосовується вже досить давно в ряді галузей: в медицині для миття хірургічних інструментів, у транспортуванні палива для очищення внутрішніх поверхонь труб. У всіх випадках основним завданням ультразвукової системи чистки є руйнування відкладень на важкодоступних для звичайних способів чищення елементах інструментів, труб і т.п.

Принцип роботи системи полягає в тому, що при приміщенні в рідину працюючого ультразвукового випромінювача всі частинки рідини починають рухатися з частотою випромінювання і зі швидкістю, пропорційної потужності випромінювання, це рух механічно руйнує поверхневі відкладення на деталях, поміщених в рідину. Руйнування відкладень відбувається на всіх поверхнях, до яких рідина має доступ-в тому числі і внутрішніх. В даний час потужність ультразвукових ванн, застосовуваних для чищення інжекторів, коливається від 30 до 100 Вт в залежності від обсягу ванни. У всіх ультразвукових ваннах випромінювач кріпиться до дна ванни, яке і служить передавачем випромінювання. Якщо поміщати деталі безпосередньо на дно ванни, то при безпосередньому контакті деталі з дном під час чищення зростає навантаження на випромінювач, що може призвести до його пошкодження. Всі ультразвукові ванни для чищення повинні бути обладнані спеціальними вставками, що запобігають контакт деталі з дном під час роботи. При включенні випромінювача в рух приходять не тільки частки рідини, але і домішки, що знаходяться в рідині. Але якщо частки рідини лише чистять інжектор, то частинки домішок можуть завдати йому механічні пошкодження. Отже, що чистить рідина повинна бути постійно профільтрованої для повторного використання. Не можна користуватися рідинами не призначеними для цієї операції, вони можуть містити мікрочастинки, які при включенні ультразвукової ванни можуть завдати шкоди інжектора. Також, не рекомендується користуватися рідинами для чищення карбюраторів та іншими сильними розчинниками, вони для цього не призначені і вибухонебезпечні. При чищенні інжекторів повинен бути забезпечений доступ рідини до внутрішніх поверхонь інжектора. Простіше кажучи, щоб інжектор був вичищений не тільки зовні, він повинен бути відкритий і досить глибоко занурений в рідину.

Кожен стенд, призначений для чищення інжекторів, повинен уміти підтримувати інжектор відкритим в процесі чищення, інакше ефект буде такий же, як якщо б його просто помили зовні рідиною для чищення карбюраторів (це камінь в город бажаючих заощадити: всі знають, що окремо куплена ультразвукова ванна набагато дешевше, ніж великий стенд). При чищенні управління інжекторами має деякі особливості. Якщо під час промивки інжекторів без зняття з двигуна вони працюють під управлінням ЕБУ у звичному для неї режимі і охолоджуються проходять паливом, то при чищенні ультразвуком проточное охолодження відсутній, і температура внутрішніх деталей інжектора при тій же тривалості і частоті відкриття може бути вище, ніж при звичайній роботі. Тому при чищенні особливо важливо, щоб струм через інжектор (а саме він є основним джерелом нагрівання) був мінімальним. По закінченні чищення, необхідно обов'язково короткочасно пролити кожен інжектор перевірочної рідиною у зворотний бік для видалення залишків відкладень з вбудованого фільтра в іншому випадку вони можуть залишитися всередині інжектора, будуть продовжувати заважати нормальній роботі системи упорскування. Найбільш важливими характеристиками для стендів є: кількість одночасно встановлюються інжекторів (в основному чотири або шість); діапазон вбудованих функцій і програм по регулюванню частоти та тривалості імпульсів уприскування (у тому числі і програм, що імітують роботу форсунки на перехідних режимах двигуна); наявність стробоскопічного контролю затримки впорскування (оскільки це дуже важливий показник для фахівця при оцінці працездатності форсунки); наявність адаптерів для можливості встановлення на стенд інжекторів різних типів. Для кожного стенду також важлива можливість його швидкого ремонту у випадку будь-яких відмов. Таку можливість надають лише фірми, які торгують обладнанням від виробників, і мають власні централізовані сервісні центри (прикладом є той же Bosch). На жаль, терміни по ремонту обладнання в багатьох таких центрах можуть досягати одного місяця і вище.

Ось саме всі ці основні положення та завдання в галузі профілактики та відновлення працездатності інжекторів і були покладені інжинірингової групою WeberMS в основу розробленого ним проекту WebSonic - стенду для перевірки та ультразвукового чищення інжекторів всіх типів сучасних автомобілів, що вигідно відрізняє його від аналогів. Безліч функцій даного стенду дозволяє об'єктивно і повністю оцінити технічний стан і можливість відновлення працездатності будь-форсунки. А технічне рішення і якість виконання приладу приємно здивує навіть самого стійкого скептика до продукції вітчизняних виробників.

Наверх